Världensbästapojkvän

Förlåt för att jag inte bloggat.
Men jag har inte tid eller lust att blogga.
Aja. Idag cykla jag till skolan med Julia.
Efter det så hade jag idrot... Uppvärmningen behövdes inte riktigt för mig.
Jobbigt...........
Sen så hade jag typ inget utan jag gick upp till engelska ws och var med världens bästa pojkvän.
Sen så ?
Ja......
Hade jag typ lunch.
Sen hade jag tyska :)
Och imorrn ska jag redovisa tyska ;D
Kuuuuuul !
Eller inte !
Men är hemma hos styvmor så jag ska inte sitta vid datan, även fast jag kommer göra det senare :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON