Jag lever om ni undrar!

Klart jag gör.
På dåligt humör var tvungen att gå upp klockan fem imorse för att vi skulle ta båten hem.
BUHU. Har mått illa hela dagen bara för att jag inte kan gå upp så tidigt och sen sätta mig
på en båt. Eller flygplan.
Sen så kom jag hem och åt glass och la mig på min gymnastik matta sen somna jag och
fick en rand woho! Haha sen så ringde grannen mig och fråga om jag ville med till stallet.
För hon har fått en ny häst, som är söt. Men inte super söt.
Sen har jag inte gjort så mycket.

Maten blir hamburger kött med majskorn och potatisklyftor!
Fett gott♥

Foto: Ida Broman Ullman (Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON