Sjuk idag..

Inte  varit i skolan....

Måste bara säga en sak...
Eftersom jag inte har haft så mkt att göra idag,
börja jag tänka på va det värsta som hänt
mig va...
Kom fram till att det va när Julia flytta... Och
bytte skola. Gud va jag börja gråta då ! Och
ja finns inga ord för hur mycket jag saknar
henne. (nu börja jag gråta igen :s)
Usch..... Och det jobbigaste så visar "J" inte
att hon saknar mig. Ska jag ge upp då?
Nu vill jag inte att du (JULIA) blir sur på mig
men det är så jag känner.



Små flickor.....

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: Ja det kan jag göra! :) Är i skolan nu men gör det när jag kommer hem!


URL: http://byolivia.blogg.se/ @ 2011-05-24 @ 15:51:58
Postat av: Isabella-en fotoblogg

var det kallt i vattnet?


URL: http://ihmk.blogg.se/ @ 2011-05-24 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON