Träning



Godmorgon! Har nu fixat mig och jag är klar... Idag har jag ju träning
JIHO! Hoppas bara min tränare har tänkt på att det är sommar tid,
och att man då ska vrida tillbaka tiden.. Eller är det fram.. Jag tror
man ska vrida fram tiden :D
Aja igår blev det ju inte så mkt bloggning för efter middagen kom tyra
hem till mig och sen så stack vi till henne och kolla på Eclipse :D
Eller ja.. Hon kolla mest... Och jag facerape henne ;)
Aja vi hade grymt kul. Idag har hon typ match LYCKA TILL Bästevän!
Efter träningen ska jag...? Heheh.. Typ pumpa cyklarna ?
Jajaj... Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON