Min förklaring

Jag tror inte så många här vet att min kamera är sönder, så här får ni förklaringen!

Jag hade ställt (och skruvat fast) kameran på mitt stativ.
Sen gick jag för att stänga av musiken, och först kollar jag såklart att kameran och stativet står stabillt.
Men sen när jag gjort det hör jag ett krasch... BUHU det var min kamera.
Objektivet låter och kan inte somma lika bra men det värsta:
Hela jävla auto grejen går inte att fota med! Ah :((((
Den vill inte bestämma sig för att fota..
Och det känns tomt nu utan dejj kameran ♥


SADFACE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON