Förlåt för dålig uppdatering.

Förlåt! Jag har varit med Tyra och Daniel. Vi hade skit kul. Aja men jag har liksom inte varit inne på datan... Eller jo det har jag ju... Men det var till skol arbete, jag och Tyra planera att ha en idrott lektion. ;D
Sen har jag typ inte gjort så mkt jag och pappa ska typ köra hem Tyra snart. Och då ska jag försöka locka till mig en tidning. Hahah.
Vilken är din favorit tidning?
Min är typ Glitter eller Julia :)
Mmmmm... :P
Idag i skolan fick jag damp... Höhö..
Aja pallar nt berätta :P
Imorgon ska jag shoppa med Johanna :) :) KUL!

Here I come ;D


Sjukt fina grejer det där :D
Pappa åt upp vår kex choklad-.-'' DUMMA DIG!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON