Skärp dig Ida !

Nu räcker det jag måste börja blogga på riktigt!
Hahah :P
Ja...
Igår hade vi lite gäster på besök!
En tjej som heter Freja :D
Typ världens sötaste unge tycker jag då...
Ja men hon e tre typ :P
Hihi :D
Ja sen var grannens barnbarn här också som e tre typ också!!
Fast han e kille :P
Och heter Tule :D
DE VAR SÅ SÖTA!
DE TYP HÖLL VARANDRA I HÄNDERNA!
haha :P
Börjar tidigt you know :D
Kommer komma inte lite bilder sen på en tröja jag fick av de :D
LIKE!


Jaja kommer mer bilder på tröjan senare (:
Puss Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON