Dag 04 - vad du åt idag

Frukost:
Macka med oboý typ sen ja... :D
Det är det jag äter till frukost varje dag...
Kanske inte så varierande men det är gott! :D

Lunch:
Två ägg mackor och oboý, vi var på landet ju då blir det inte så mkt mat.
Men det var hur gott som helst! (Y)

Middag:
Oj! Vi var juh hos morfar så det var typ jordgubbar, potatis sallad, skinka (Y) och cola! (Y)
Sen var det säkert grymmmt mkt mer! :P

Nu:
Popcorn :D med cola dessutom!



Mm... Nu måste jag till gymmet snart jag skäms ju! Ajabaja Ida!

nu blev det precis en halv daim... :( :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON