-.-

Nämn något som gjorde dig glad igår: Bion och kompisarna!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sen: Skrev ett inlägg tror jag:P
Det sista du sa högt: Det kommer jag ärligt inte ihåg! :)
Det senaste någon sa åt dig: Jag lyssnar
Vad har du druckit idag: Saft :)
Vad var det senast du åt? Bulle :P Vi hade besök :P
Vad var det senaste du köpte? Ett... Ja va det nu heter...
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörk brun

Vad är det för väder hos dig nu: Äh... Vet inte det är så mörkt xD
Godaste glassmaken: Diam :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Japp :)
Sover du tungt: Naaj...
Drömmer du mardrömmar: Nej... Det var jättelängesen :D
Favoritklädsel: Jeans & T-shirt
Favoritlåt just nu: Ingen anning

Vad ser du om du tittar till höger: Min säng
Vad gör dig glad just nu? ****

Vad ska du göra härnäst? Jag tror jag ska äta...!
Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: GLAD <3
Favoritgodis:  CHOKLAD men jag ska sluta äta godis!

Kläder just nu: Mina favorit jeans o Min favo T-shirt
Sommarplaner: Sola, Bada, träffa kompissar :)

Hur många kuddar sover du med? 2 eller fler
Spelar du något instrument: Nej som synd är.... :'(
Morgon eller nattmänniska: Vet inte riktigt :)

Är du kittlig: Absolut över allt!
Snarkar du: Det vet jag inte... Men jag vet en som gör!
Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Orm, spindlar, ALLT! nästan

Längtar du mest efter just nu: ***************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON