Hemma från skolan :'(

Hej hej idaghar jag tyvär varit hemma från skolan inte kul!!
Det är roligare att vara i skolan med kompisar!
Imorrn blir jag tyvär också hemma från skolan för att vara säker på att jag inte blir sjuk igen!!!!
För om jag e sjuk så e jag typ hemma en dag sen så går jag till skolan och då blir jag sjuk igen och så håller det på så hela tiden!!!!




Fast klockan tre ska jag iväg och och kolla min korset (stavning)
Kanske behöver en ny,....
Orkar inte berätta vad en korset är...
Det kan ta ett tag ;D

Ses senare!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON