Tjena.

okej jag kom inte på något bra o säga... :(

idag så har jag vart i skolan som vanligt... skit!
men det var typ skiiiiiiit kallt, värmen funka nt :/
aja efter skolan så skulle jag o Tyra möta Julia i centrum...
men hon sa att hon baaah kunde va med en timme typ!

Och Julia jag vet att du läser detta! Men varenda ord jag sa till dej va sant! det var jävligt taskigt!
Diss!?

ja, och sen så typ gick vi av vid min busshållplats istället.
Och gick ner till mamma på friskis... (:
medans vi gick så träffa vi någon. som var grymt snäll (:
hon hade någon unge som var hur gullig som helst!
snacka om att jag ville ha en lillasyster just då... :D
men den där mamma gick och drog sin vagn framför sig :(
hon tyckte det var jävligt dåligt för hon fick inte fram barnvagnen...
för mkt snö vet ni ;)
a sen kom vi då fram (:
men vi åkte typ på en gång :P
då åkte vi till centrumet och lånna lite böker :( tråkigt!
aaa sen gick vi till djuraffären (: mamma skulle köpa ett koppel!
heheh... sen åkte vi hem o drack varm choklad :D
gott!
aa sen har Tyra åkt hem :(
men men :(
mamma håller just på och laga tacos paj :o hahah!
puss!

thats my mom :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON