Puss!

Asso jag ÄLSKAR er!
Ni betyder mer en någonsin!
LOVE!


 JULIA OLSSON
 busigaste unge som finns på denna planet jag lovar!
 en sån jävla skön liten unge, vafan säger jag?
Min lillasyster ingen jävla unge hon är ju fyfan 13? hahah!
 Aja... ÄLSKAR DEJ!



 

SANDRA HULTMAN
 Naaaaaaaw sån jävla vacker tjej!
 betyder guld! nej men än guld föresten!
 Tjejen är förfan rolig snäll och allt som finns!
 Tiderna med henne är underbara !
 Tack för att du finns för mej <33333





(vet ej om jag får lägga in bild)

Tyra K  L
!
Ahhh!
Världens underbaraste unge!
Stora syster!
Älskar henne hon är underbar !
Finns mkt att säga!
För mkt mina ord kan inte komma ner på "pappret" (datorn:P)
ÄLSKAR DEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON