Saknar/Sommar!

Hej hej bloggen! Idag har jag varit i skolan såklart och tyvär:P Jag fick svart pist på matten steg 5. Svart pist är som MVG. Fast man får ju  inte betyg i 6:an men omdömmen (stavning) får man :P Men nu ska vi sluta att prata om skolan :P :) :D
Julia är i thailand :( det är kul för henne men inte för mig :( :) 
Hon kommer inte hem för en måndag om hon ens kommer hem eftersom den där vulkanen som har haft utbrott:P

Hoppas hon har det bra där:D

Fast i sommar ska hon typ få följa med mig till turkiet! Det ska bli jättekul om hon får men... För ibland tycker jag att när man reser utomlans så ska man liksom vara med familjen... Vi får se vad vi gör:D Fast det är juh skitkul om man har med en kompis:D Det var pappas idé från början för då slipper han vara igång hela tiden:P Pappa börjar bli lite gammal nu haha hoppas du läser detta pappa haha!


Turkiet.


Pusssssss  det kommer in lite fler bilder senare idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON