Vet nte precis.

Aso jag har problem, jag vet liksom inte vad jag ska blogga om..
Men Men..
Imorrn e jag ju i alla fall ledig !
Eller "ledig" jag har studiedag..
Jag ska försöka plugga lite då...
Typ svenska ?
 Men kolla jag läste en blogg och där stog det "ja imorrn är det ju skola"
Jag ba helvete vafan ?
Och hon som skrev går i min skola .
Jobbigt läge...
Men egentligen vet jag att det är studiedag...
Men man blir ju lite rädd då och då
Men nu har jag typ skkrivit till alla så jag vet att dte är studiedag som tur är!

GAMMAL BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON