Hemma hos johanna

Tjena! Sitter nu hemma hos johanna har varit här sen halv sju.. FYFAAAAN va kul vi har. Så jävla underbara vänner jag har♥ johanna anna emelie dali sandra ni är förihelvete underbara♥ aja men idag hade vi ju prov! Asså jag tycker typ det gick bra, hoppas självklart minst på ett VG. Efter det åkte jag och johanna och dali till haninge centrum och där åt vi på donken sen träffa vi olivia och hennes kompis men efter det drog johanna hem och jag och dali drog till hm och köpte ett present kort tsm sen köpte jag en ögonskugga. Men den hade hon redan -.-'
aja jag vet nte om jag ska hem lr om jag ska sova här.. ;o .. MEN MEN MEN jag tror vi ska köra skp :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON