Detta är en apa!

Asso jag kom inte på ngt att skriva som rubrik ):
Ja... Hoppas ni har det bra!
Själv har jag just kollat på "ensam mamma söker"
Jättekul att kunna sitta på en söndags kväll och slappna av och bara kolla :P
Tipsar det!
Hahah!
Ja...
Jag har varit på skansen idag med lilla Tule! <3
Kanska kul....
Jag klappa en orm! Usch!!
Den kommer  säkert hemsöka mig inatt !
Hahha jag är lite knäpp ibland....! Eller alltid!
Fast det är jag............ :P
Hahahahahhahah!
Kanske kmr fler bilder sen:O
Kamera batteriet tog slut!
Pusssi!

Nu blir det 2 ½män :D :)'

Kommentarer
Postat av: Natalija

Tack så mycket Ida (:


URL: http://natalijamarkulic.blogg.se/ @ 2010-10-31 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON