Nyklipp

Japp det är sant bloggen!
Fast ni visste ju det :P
Aja...

 
-Haha cp bild! Men jag bjuder juh!

Jag klipper mig ju i haninge... Vid haninge centrum typ! Skit bra!
Men innan så skulle mamma iväg och jag fick gå själv i centrum..
Men då kom jag på att Alicia hade skrivit på fb att hon skulle
till haninge centrum. Så jag ringde upp henne men hon svara inte
(hon hade tappat bort sin mobil, så duktig som hon är) då ringde jag
Johanna. Och de var på Cubus. Och då gick jag till de... Och jag träffa,
Alicia, johanna, Emelie (somjag inte vet hur hon stavas), Sandra-maria,
Såma, anna, Daliborka och hennes lillasyster. Skit kul att träffa de!
De e ju sså jävla snälla!


Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON