Rubriken blir...!

hej just nu kommer jag inte på ngn rubrik så det fick den xD
Idag har jag inte gjort så mkt...
Julias mamma var över och lärde känna min pappa;D
Det var kul hon var snäll:D
Julias bröder var så roliga de typ bråka hela tiden;P
;D;D
Ähh vad mer ska jag säga/skriva...?
Imorrn ska jag till småland... igen D;
Det ska vell bli lite kul men vet inte...
Får se..........
Fast  jag har inte träffa HELA släkten på typ 7år kanske eller mindre
Jaaappp det ee det enda som har hänt idag typ xD
Just det min och julias blogg heter www.justsisters.blogg.se ;D
kolla in den vet jag;D
Pussar från Ida;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON