Man skulle ju bara vilja ligga och simma i ett hav av jordgubbar.

Imorse vakna man av att det lät utanför fönstret...
Blev lite förvirrad, men haja snart att det regna.
Sorligt kan man ju säga men der är ju bra att de kommer idag och inte imorrn.
Då det är midsommar!
Vart ska ni va på midsommar?
Själv ska jag vara på gotland!
Det kommer bli kul hoppas jag...
Måste skaffa lite kompisar där eftersom jag kommer va där ganska mycket!
Men men vi får se hur det blir!
Åker iallafall idag!
Så ja det blir inte så mycket bloggning i helgen men jag ska försöka så mycket som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON