Solsidan :))))

Hej Hej Hej Hej Hej, förlåt jag hade lust... Ja jag har då kollat på solsidan, alla som inte har gjort det har gått miste om något. ;). Det var jättekul. :D Vet ni vad jag längtar efter? Mitt landställe! Händer mer roliga grejer där än vad det gör i Stockholm typ, ;). Liksom tänk er... Jag bor på strandtomt där. Vi har ett mysigt hus, jag har eget rum, vi har öppenspis som e jättemysig att tända på kvällarna. Om jag skulle berätta allt jag gillar med mitt landställe skulle blogg.se inte tillåta det... Det skulle bli för mycket. Och vet ni i år kommer jag ha en jättestor studsmatta där :D ... Det kommer säkert morfar tillåta eftersom det ska stå på det gamla potatis-stället. Men men... Jag längtar till alla kompisar oxå! Men det är långt till sommarn!! :( .. Puss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON