Snark...

Hej. GodNatt.
Heheh jag är ganska trött just nu :P.
Aja ska bara skriva klart sen ska jag sova :D
Happy!
Det blev faktiskt en lyckad dag... :D
Eller ja mena kväll.... Hehe:P
Jag har blivit mkt irriterad av en sak!!
Jag skriver alltid AJA...!
Blääääääääää!
Ni måste va lika irriterande på det som mig :P
KulKul.
Imorgon vet jag inte va jag ska göra.... Men jag vet vad min pappa vill att
jag ska göra ;)
Joo han vill att  jag ska städa rummet...
Det e jag inte helt med på..:O
Men vi ska nog lösa det på ngt sätt :)
Men nu ska jag fortsätta bråka med Julia på msn x)
Hehe skojja :P?
Puss O Kram...
Om ngr sekunder sover jag, så det får nog bli ett snabbt meddelande till julia.

Bildbrist på bilder :O :(
Pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell

SVAR;

Hej kära du!

Klart jag kan det, vill du ha en exakt likadan då det kommer att vara samma färger, mönster och så?

Självklart så kommer du att få ha en egen bild och egen text :)

Hör av dig sötnos! :)


URL: http://linnealindell.blogg.se/ @ 2011-01-09 @ 11:23:30
Postat av: thessie

Sv: Tack så mycket (:


URL: http://jiddralagom.blogg.se/ @ 2011-01-09 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON