Tågluffa? :D

Heeeej!
Idag har jag varit i skolan då... men det pallar jag inte berätta om.
Men efter skolan drog vi till gullmarsplan och träffa erica och några av hennes kompisar :)
De ville "tågluffa" och jag sa typ nej men ändå vi gjorde det till slut...
Och så j*vla kul var det inte..
Men men..
Vi åkte lite överallt.
Vi var också på skogskyrko gården...
För en "privat grej" ...
Efter det så åkte vi till någonstans, sen typ till gullmarsplan och de fortsatte till bagis :D
Och jag och Tyra tog 875 men jag prata med mamma så hon hämta upp hos vid norra sköndal :))))
Och sen har jag bara pluggat... :'(
Tyvärr.
Aja jag tycker det är slut pluggat men lite mer måste jag också...
Puss!

(klicka på bilden för att se den i stort format)

Va tycker ni om headern?

JAG vet den e ful men ska snart fixa en ny!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härlig blogg :)


URL: http://ipeterson.blogg.se/ @ 2010-11-29 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON