Sitter... Ner...

Jag och Moa sitter i mitt vardagsrum, vi har just ätit mjölk o flingor i alla fall jag... Hon Tog fil och flingor :D
Fast nu har vi ätit upp och sitter och kollar på Extreme Home Makeover. Ett av mina favo pogram (:
Snart ska Moa gå hem till sig, hon vill hem före sin syster! :P
Och sen om typ en timme ska jag gå bort till Sandra och vara där en stund ;D
Sen ska jag möta mamma i centrum ;)
Sen blir det typ taco tallrik :D
MUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMS!



Ja... Nu har Moa gått :(
Men men jag ska ju snart till Sandra snart ;P

Mer om min dag!
Ja, jag mötte Moa kl fem över åtta utanför min port sen så gick vi till bussen och kom i perfekt tid (Y)
Sen när vi var i skolan så kom Tyra fram till mig och fråga om hon inte fick lägga in sina grejer i mitt skåp, självklart sa jag ja (det är ju min bästa kompis!) sen gick vi upp mot bg:n och ja...
På bg:n så sa Linus att vi skulle ha branalarm... Vi fick veta det bara för att sexorna är nya och sånt...
Men efter det hade jag tyska sen engelska kp :D´Vi fick se på "vänner" det var kul men inte för kul! !
Sen så hade jag lunch sen var det brandalarm... Det hördes inget! Nästan i alla fall! DISS till det!!
Ja sen hade vi bg igen...
Ja sen ja... Det har ni juh fått veta så nu sitter jag här =)


Jaaag :P


Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON