Namen tjaba!

Heheh :P
Varit med Julia och Tyra idag så jag har inte precis hunnit blogga tyvärr!
Men det var just nu jag tog fram datorn.
Ja, idag har jag ju vart i skolan! :)
Så där kul xD
Jag hade musik först på morgonen!
Vi hade anmält oss till piano!
Som jag tyckte var sjukt kul! :D
Så imorgon ska Tyra för hoppningsvis följa med ;D
Till min farmor och spela piano och göra lite andra saker (:
Sen så åkte vi hem till mig och var lite onödiga... och åt billy´s pizza :D   :D
Men aldrig mer hoppas jag...
Jag vill liksom inte bli en tjockis... Inte för att det är något fel med det men det passar inte mig bara.
Så i veckan ska jag minst gå till gymmet och spela lite badminton! :D<3
Det är ju "kul" att träna... Nej men ibland är det de...

Imorgon är vi lediga från skolan! Skit skönt ju! (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON