Klockan 23.33

Då har man kollat på idol då :P
Jag gör inte det så ofta:P
Om jag gör det så ger jag upp i halva typ ;)
Men denna gång kolla jag nästan hela (:
Mamma vill att jag ska gå och lägga mig! Men det vill inte jag!
Mohaha :P
Sitter och chattar med Erica istället! :P
Jag hatar att Vad han nu heter åkte ut!!
Jag gillade honom!
Men aja:P
Jag har gjort en ny header!
Åt mig alltså! :P
Fast jag har gjort en åt Tyra också :P
Haha när jag gav upp med Idol ett tag höll jag på att ta EGO bilder på mig själv!:P
Som kommer användas som header!
Me Like!
Här är tyras header :p
Tyvärr så är jag med:P
Min header får ni inte se...!
Eller jo senare men det är en annan sak:P
Mohaha:p'
Jag ska gå och lägga mig omen minut :P
Fast det tänker jag intev :P
Vilket onödigt inlägg!:P
-Jag just nu :p
Kepsen är skit gammal :)
Hitta den i en lådan :P
Otroligt va?! =P
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON