Hemma från skolan nu :P

Tjaba!
Just nu sitter jag framför tv:n och kollar på Top Model 9 ;)
Och äter lite mellanmål... Mjölk o Flingor :)
Efter detta ska jag nog ta liten kladdkaka :D
(Bara för att den blev så god!)
Sen ska jag väl städa i orning lite hemma innan mamma kommer hem (Y)
Ingen vill juh att hon ska bli sur :P (förlåt mamma!) Höhöh!
Men nu har top model slutat :(
Så nu vet jag igentligen inte vad jag kollar på :P
Fast det är väl kul säger vi...
Fast just nu chattar jag med Julia o Tyra :D
Japp ...
Det är min dag :P



- Hmm... Jag när jag var liten (Y) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON