Förlåt...!

Jag har ju börjat att säga det hela tiden nu :P
Men asso jag har inte haft tid jag har inte ens ´varit inne på datan x)
Jaja:P
Idag har jag självklart varit i skolan *suuuuuuuuuuck*!
Vi hade prov först på morgonen !
Det var ganska lätt... Jag kunde typ inte en fråga :P
Men det var väl kul! (noooooooot)
Blääää!
aa efter det så gjorde jag ett till prov som jag inte hunnit blivit klar med xD
Grym man e va?!
Ja... Efter det var jag typ med Sandra, Martina och Amanda... :P
Då pluggade jag lite av varje :P
Säger vi :/
Ja... Sen så gjorde jag inte så mkt:P
Blev bg och jag blev självklart försenad :D
Just nu gör jag inget :P
Men jag vill åka till biltema :P
Bara för att köpa tavlor så jag kan måla!
Blläääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Men självklart är pappa försenat >:(
Men men :P
Ja... :P
Hoppas det blir fler inlägg!
Men just nu funkar inte fb så jag håller på att få damp :!
Haha:P
Aja puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON