Dag 11 - dina syskon

Hahah!
Jag har inga "hel syskon" men "halv syskon" :P
Sen har jag flera men eftersom det är så jäkla svårt att beräta så tror jag att jag skiter i det....
Eller så gör jag det på paint :D
Men först till mina halv syskon....

Jag har en bror o en syster (halv syskon)

Jessica: Heter min syster då, och hon är 31 år (jag vet mycket! men ändå!) Hon är kortare än mig... det glädjer mig :P Hahah! Men hon är världensfinaste syster!  Men ibland önskar jag bara att hon inte jobba så mkt! Och kanske kunde va med mig då o då. För nu sysn vi ... ALDRIG nästan...
MEN jag älskar henne!

Johan: Är min bror, han är 21 år. Åtta år äldre än mig :D Han är världenssnällaste o roligaste! Men samma sak som jessica han jobbar för mycket enligt mig. Och sen bryr han sig inte om att träffa mig lika mycket! Och det saknar jag - men när vi träffas är det jätteroligt! Älskar dej Johan!



Hehe! Ni kanske inte ser men... De som har stjärnor är mina "låtsas syskon"... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON