Dag 02 - din första kärlek

Ja du!

Nu tar vi när jag för allra första gången och det var typ på dagis!
Och då tror jag det var Kalle, hahah!
Han var "ihop" med flera tjejer samtidigt då!
Så jag var inte ensam om att gilla honom då...!

Men första gången jag blev riktigt kär var i Maximilian! Hahah!
Hoppas du inte ser detta!
Nej, men då var jag riktigt kär!
Men det blev inget imellan oss...
Och jag tror tillomed jag var kär i honom i ett år eller ngt...
Men sen börja vi i olika skolor och vi träffades inte lika mycket då :(
Detta var typ i början av 5:an och slutet av 5:an :D

Ja, det var mina kärleker! Absolut finns det mer men det får ni inte veta nu!




Kommentarer
Postat av: xoxo viktoria

hehe hur gammal är du?


URL: http://lifeofviki.blogg.se/ @ 2010-11-18 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON