Bror flyttat :)? :(?

Hejsan :)
länge sen (3dagar) x)
jag e helt hopplös sitter inne vid datan när det är så fint väder :P
Igentligen borde jag vara ute och bada :)
Men mamma vill inte.
Och alla mina kompisar här nere på landet är upptagna med annat :(
Aja det fick bli en slapp dag istället :D
I natt åker min söta syster till hennes land...
*Snyft*
Vi kommer typ inte  kunna ses innan skolan börjar :/
Fast jag ska nog kunna klämma in någon dag där...
NÄSTA tisdag åker jag till Gotland :D
Jiho!
Längtar!
Vi sak åka runt och tälta :D
Fast först ska vi bo på ett vandra hem första natten!
Vi kpmmer typ ner till gotland sen på kvällen och då blir det så jobbig att fixamed tält och sånt:S
Så vi ska bo på vandrahem.
Sen ska vi tälta :D
Vi ska kanske också hyra cyklar så vi kan cykla runt :)
Vi ska också till sommarlandet där :D
Så det ska bli jättekul!

Häromdagen flytta min bror.
Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen ?
Fast jag vet ungefär inte ens var han bor har inte varit där en :O
Men imorgon så ska jag och mamma ditt :D
Det ska bli spännande att se hur han har det :P
 
Här kommer lite saker som är possitivt och Negativt med att han har flyttat.

Possitivt

1. Får hans plastmatv :D
2. Får hans skrivbord :D
3. Får hans rum!! :D (om jag nu vill)

Negativt

1. Kommer sakna min bror
2. Kommer inte kunna se han lika mycket
3. Han är lånnngt ifrån mig! (Inte men endå)

Det finns säker fler saker som är dåligt men kommer inte på nu!


Aja nu får det väl räcka :)
Pussar Ida :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON