Väääääääääääääänta!

Hej hej bloggen! Det är skittråkigt att vänta! Jag väntar på att de som har baminton grejen alltså deras lag ^^
Ska ringa till pappa eftersom jag ska börja på det:P Det är skit kul att spela! Jag skulle ju kanske börja på ridning men jag pallar inte det är skittråkigt!




Imorrn ska jag till landet det ska bli skit kul! Tycker jag :P För där har jag inte varit på länge och där kan man liksom slappna av :D

Idag har jag också varit och shoppa kläder :D Hitta ett par jeans och en vit tröja och örhängen:D Skit snygga såklart:) Sen har jag också varit på friskis och svettis och tränat :P Jättetråkigt var det tyckte jag:P

Pözzzzzzzzz Ida:P


PS. Kanske inte skriver imorrn eftersom jag är på landet vi får se:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON