Längtar!<3

Gudddddd vad jag längtar till filmen ''Eclipse"

Just nu sitter jag hemma hos Elli och kollar på new moon:D
Jag och elli läntar så tills Eclipse kommer ut:P
                  Såklart

Idag har jag inte gjort så mkt har varit i skolan och typ inget mer hehe:P

Jaaa här kmr lite bilder från filmen


Den nyföddavampyren Bree



:o love 4-ever <3



Jane
hon är bara 15-16 år men en jättebra skådespelare.
Fast Jane ee hennes namn i New moon :D
Hon heter på riktigt Dakota Fanning:D


Ja det var allt för mig:D
För detta stund :D
Pussi Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON