Blixt/åska = Skit rädd!

Oooo! Jag hatar åska och blixtrar!
Sen så hade jag en kompis hemma som sen blev hämtat av sin pappa och hon bor bara ngr meter här ifrån.
Och hon bara gick typ hon sa hej då och hon hörde hur jag ringde min pappa! Men hon ba gick vafan ee det för stil?? Säger inte vad hon heter men det blev inget med Emmy:( SEn har jag och Lina (som hon heter) (ni får veta vet inte vrf) :P ja vi har typ sms och ringt mitt ex shiiit kul men hon tvinga mig ;P Men det var kul endå men på slutet fick jag prata :O :P
Han typ bråka med sina syskon xD
 Imorrn ska jag typ till majbrasan ;D
Japp;P
Ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON