Grattis Världens Bästa Bror ! 20.14

Grattis!
Hoppas du har haft en grym födelsedag !
Älskar dig, förlåt att du inte fått någon födelsedagspresent men jag typ visste inte att du skulle komma idag, men jag lovar att du får present en annan dag !



Tack.
För just 22 år och 14 timmar sen föddes världens bästebror!
Fast det visste ju inte jag eftersom jag inte ens fanns.
Men om jag nu skulle ha funnis hade jag varit världen lyckligaste storasyster,
fast det fick jag ju inte va.
Istället fick jag komma till världen och vara världens lyckligaste lillasyster
för livet skulle bli perfekt med han som bror !
Jag är stolt att kalla dig storebror.
Min storebror !
Och ja mitt liv är perfekt.
Jag hoppas ditt liv oxå är perfekt !
Jag gör allt för dig.
Kommer alltid att göra det.
Tack - tack för att du finns !

Den bilden va ju tagen för sjuktläng-
esen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON