Today'


Mina ögon - jag vet bilden blev skit suddig men ändå :)

Nu har jag laddat upp bilderna på datorn och vissa på facebook. Ska väl ladda
över mer på facebook men det tar vi senare. Just nu så chattar jag med Emily
på skype. Snart ska jag duscha, sen klä på mig och sminka mig sen tror jag att
jag drar till något centrum. Ska väl träffa sandra och lollo! Btw så har vi startat
en blogg men den är inte klar än.. Och det kommer inte hända något här på
bloggen, jag kommer blogga lika mycket.
Aja pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON