Mohahah

Hehe...
Idag harman inte gjort så  mkt, eller jo!
JJag var ju först i skolan, sen så åkte jag och Lina till Allé och köpte jordgubbar, Finger och Ballerina ;D
Tjockisar... :o
Aja sen drog vi hem till mig och spela sims ett tag...
Jag försökte döda en :D
Men det gick inte, BUHU!

Aso hur överlevde hon !?
Sen så stack vi ut och cykla första gången i år "typ".
Aja vi hade skiiiiiiiit kul :D
Sen så åkte hon hem :(
Men vi ska kanske göra något senare idag..
FÖR JAG ÄR LEDIG IMORRN!
fast seriöst någon måste hjälpa mig med hur man gör tidsinställda inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON