Min dag <3

Det börja som vanligt i skolan vi hade (tyvärr) kurs hela dagen, fast OKEJ kurs.
Sen så hade jag... Ehm... LAB! Tråkigt. Eller typ. Man skulle ställe ett ljus på toalett stolen sen gå in och stänga dörren och sen skulle man typ tända och hålla en sked framför så att man skulle se vad som hände.. TRÅKIGT!
Sen hade vi kurs. Och lunch. Makaroner med ngt som jag inte åt.. Utom bara makaroner! GOTT. Sen så hade jag engelska blev klar med den. Redovisning imorrn. Sen så stanna jag kvar. Nu kommer vi till det roliga! Jag, Sandra, Emelie, Tyra och Linn åkte med 840 till sågen där vi gick hem till julia. Och stog åh spanna på hennes hus så att hon nte skulle komma hem utan att vi skulle märka det. Rättare sagt så var det jag som spannade för det var jag som nte börja garva när som helst... Och ja .. PINSAMT. Julias syster och hennes kompis kom hem och såg oss (vi hade rånar luvor... Kmr till det) Och ja, ni kanske kan fatta va de tänkte... Men sen spran Emelie över till de och sa att vi va julias kompisar! Och de visste det! Deras mamma hade sagt till Emma (julias lillasyster) att vi skulle göra det här. Så de visste. Hhehee de klättra upp på deras förådd hus och spanna efter julia oxå. Sen såg vi henne. Och vi (när hon hade stängt) sprang in och ropa "sätt på dig skorna!" hon gjorde det och vi tog en sån där som man får på plan så man kan sova satt det blir mörkt.. Ni hajar. Men ja vi missa bussen och tog en annan och sen var vi framme vid bowlingen. Och där tog vi av henne ögonbinden(?) och hon såg va vi skulle göra!
JAG ÄR STOLT JAG VANN MED 277 POÄNG! MOHAHAHHA!

- Och det här gjorde jag och TYRA efter bowlingen ;D

Kommentarer
Postat av: Joliaah

JAG TYCKTE DET VAR JETEKUL!!

HAHA!<3



Jag fick runt 120 påäng :<

@ 2011-03-23 @ 21:02:57
Postat av: Tyra

okej då vet jag vad jag gorde i går. XD

@ 2011-03-24 @ 07:38:38

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON