B:O:R:I:N:G

Stänger du av mobilen när du sover? aldrig? 
Biter du på naglarna? Tyvärr så händer de ibland..
Har du kysst en polis? Nej?
Har du någonting att dölja? Kanske.
Kan du baka bröd? Ne tror ja nt
Vet du hur man frostar av en frys? Vad? Skojja nej.

UTSEÉNDE
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: grå/gröna
Längd: 1,74 ?
Skostorlek: 38-39
Ålder: 14 :D

VEM
Vem är i rummet med dig? Min kamera :)
Vem fick du senast sms av? Telenor.. Annars Julia.
Vem tänker du på nu? mhm..
Pratade du senast i telefon med? Pappa
Vems hus var du senast i? Mitt? Annars Sandras :)
Vem önskar du var med dig nu? ****
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Vet nt :s

VAR
Var går du i skolan? Skola .. ? Tyresö :)
Var är din telefon? Brevid mej 
Var är din mamma? Vet nt
Var sover du? I min säng..?
Var handlar du mest? Ingen anning.
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu ifrån? Thailand
Vart åkte du senast bil? Till sandra
Var i ditt hus är du? Vardagsrummet

VAD
Vad åt du senast? Kina mat
Vad drack du senast? COLA
Vad är det för färg på dina byxor? Mörk blå!
Vad är den närmaste saken som är blå? byxor
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Ljus blå. rosa. svart:)
Vilken film såg du senast? Vet nt     

KOMPISAR:
En kompis du saknar: ****
Kompis du älskar riktigt mycket: Ingen just nu
Din bästa kompis: Ingen just nu
En kompis du glidit ifrån: A.L.L.A
En kompis du kommit nära: Ingen just nu.

Kommentarer
Postat av: johanna

joo det är klart, jag har tagit alla bilder på min blogg? :) haha nja, den är tagen med min mobil så.. inte så bra nej ;)


URL: http://paain.blogg.se/ @ 2011-03-03 @ 17:15:15
Postat av: bex.

aaw tack du får gärna länka mej :D


URL: http://bexollila.blogg.se/ @ 2011-03-03 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON