Hej :)

idag var jag då på fotokurs. Kul! Eller? Hehhehe... Jaa det kanske inte var jättekul. Eftersom vi fick sitta stilla hela tiden i typ två timmar. :o När jag satt där med min kamera och pilla så stanna den helt plöstligt upp. (bilden var kvar på displejen men kameran och jag ville göra något helt annat) ;). Och jag tänkte att det här ornar sig nog snart... Men ikke sa nikke. Jag blev självklart rädd... Jag har ju liksom köpt en kamera för 5500 kr ungefär, och då vill man INTE att den ska gå sönder. Jag höll på att stänga av och sätta på kameran men inget hände, men efter ett tag börja jag och tanten som satt brevid mig att viska, och då sa jag att min kamera var sönder. Hon fråga om hon skulle säga till eftersom jag inte våga... (så feg jag är) Men hon sa till och han som höll i kursen kom fram och jag räckte kameran till honom och han tog ut batteriet och satt tillbaka det... Inget hände, han sa att han heller inte visste va som hade hänt... Så jag tog tillbaka kameran och efter ett litet tag fungera den!! Gud va lycklig jag blev. Ja och sen efter kursen stog mamma utanför och väntade... Hon hade köpt en ny resväska... MAMMA DÅ! Haha... Den var faktiskt snygg.:). Sen gick vi till tunnelbanan och ja, åkte hem. När vi kom hem sa mamma att hon hade köpt nya byxor till mig:). Jag blev självklart glad! De ena var lite för små... :O Men men det var snygga :D Ska försöka lägga upp bilder på de x). Puss o Kram Ida. OBS. Jag e med och tävlar om dagensblogg på denna blogg http://modelbea.blogg.se/index.html lycka mig lycka till ;) jag kommer behöva det :) OBS 2. Det går inte att lägga upp bilder :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON