Fisk?

          TjaTja :P
Idag har jag typ varit på barnkalas x))
Men före det åkte jag och Pappa till djuraffären för att köpa fiskar till mitt nya akvarium (stavning).
Men man skulle inte ha fiskar i än... För att akvariumet skulle typ vänja sig med vattnet? Heheh...
Så typ på torsdag ska jag och pappa åka ner till djuraffären igen för att köpa fiskarna :D
Jag tror jag ska ha guldfiskar? Eller inte? Jag vill i alla fall ha stora fiskar eftersom jag redan har små :P
Vad tycker ni jag ska ha för fiskar? Små stora? Eller vet ni ngn speciell "sort" ni tycker jag ska ha?
Komentera gärna va ni tycker, för jag har svårt och bestämma mig;) Men jag köpte ändå två växter jag valde en och pappa valde den andra. Sen köpte jag också ROSA sand :D :D :D :D :D Jag har sand under vanlig, eller vad man ska säga... Sen la jag den ROSA över :) Det blev jättefin!! Hahah:P Jag längtar värkligen efter att få se mina fiskar få simma runt! Kanske inte låter så roligt för mig men jag "älskar" mina fiskar, hahahahahah!!
Sen så åkte vi hem jag fixade allt snabbt... Sen åkte vi vidare till "barnkalaset" det var ganska kul där (:
GANSKA då menar jag tråkigt men det var roligt då o då :P Sen när jag kom hem åt jag en barn-pizza :D
GOTT GOTT! Men onyttigt!!! Jaja, måste äta gott ibland... :P  Juste efter det måla jag naglarna, hihihi.
De fick bli lila.
Men nu ska jag?? Jag va ska jag göra nu? Hehehhe, kolla fb :D ;)
Pussssssssssssssssss.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON