Winter - Summer


-Storasyster tyra♥

Hahah, mamma är skit sur just nu och ja.. jag hatar henne för tillfället.
Klockan 14.15 kommer emily och hämtar mig så åker vi till träningen.
Jag saknar värklighen sommarn.. Jag gissar att vi kommer va ute och
springa i sommar på visa träningar i alla fall hoppas jag det. Jag har
sån jävla dålig kondis så det är sjukt.. Men efter en träning så ville jag
seriöst ut och springa hos pappa .. Heheh det gick inte eftersom det var
så halt.. Men ändå sommar tack - man kan ju liksom springa till ett
badställe vi har i närheten sen bara hoppa i och bada♥ Ouf, jag ser det
framför mig, mysigt. Jag skulle hata bilden om nu inte tyra va med.
Liksom det är ju snö.. Är det någon här som vill ha mer snö?! Inte jag
i alla fall men det har ni väl hajat.. Ses nu ska jag dunka musik♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON