Vilken stardoll nörd jag är xd

Detta
är
bortaget


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Nej faktiskt inte, när de gör något kul så kan jag tänka att "åh det måste jag skriva om" och på så vis så glömmer jag inte bort det. Jag gillar att ha lite tid för mig själv också och det får jag när jag bloggar :)


URL: http://majbebis08.blogg.se/ @ 2011-02-18 @ 16:15:56
Postat av: Hanna

Din blogg har typ blivit en "stardoll blogg", ett tips skriv lite mer om dig själv. Det blir ointressant att läsa annars ;)

@ 2011-02-18 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON