Lite tråkig fakta om mig.

Namn: Ida Broman Ullman
Födelse år: 1997
Bor: Sthlm
Familj: Mamma, Pappa, Syster, Bror :P
Gillar: Livet i alla fall när jag träffar han.
Favorit plats att äta på: resturang typ ;) 
Gillar: många :)
Bästakompis: Julia & Tyra & ngr till. 
Känsla just nu: Ledsen typ x)
Varför:
Favorit mat: ingen..
Vad har du på dig nu: Svarta leggings, munktröja
Vad för smink har du på dig nu: Mascara
Vad för smink brukar du ha: Mascara, lite concealer ibland och kanske något på the lips? 
Har du druckit: Hmm.
Är du stolt: -.-
Ska du fortsätta dricka: Så du tror jag har det?  
Har du rökt: Yes.
Har du rökt vattenpipa: nope.
Har du snusat: usch, nej.
Är någon kär i dig just nu: Yes..
Vem: Hemligt.
Har du haft sex: Neej
Har du gjort andra saker än sex: Ja
Vill du ha sex: öhm?!?
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: nope
Håller du vad du lovat: Ja oftast!
Har du dåligt självförtroende: Venne
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Klart jag mått dåligt, njaee vet inte.
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Jaa!
Saknar du någon just nu: Yes i do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON