Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

En POJKVÄN.
Jag vill så gärna ha han, just han. Jag vet vem det e jag vill ha.
Men jag är orolig.
Orolig att jag ska förlora dig om jag sa att jag älskar dej.
Så jag låter det gå vidare, tills du fattar att DU älskar mej.
Och jag hoppas det är snart, snart nog för jag orkar inte vänta.
Vänta på att ängelen ska komma till Stockholm och säga jag ÄLSKAR dig Ida.
Jag väntar på dig min ängel.

VISA vet vem jag snackar om.
Du vet och jag vill inte att det ska bli som i 6:an.
För jag älskar honom och det vet du.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON