-Varför finns rubriker?-

Dålig uppdatering. Förlåt för det men jag har varit med Julia idag. Vi hade väldigt kul. Det börja med att jag vakna hemma hos Fia (pappas tjej) vi hade sovit där. Eftersom hon bor i stan och vi hade varit ute på stan på kvällen före. På morognen vakna jag med att Nino (fias hund) log på mitt täcke som hade åkt ner på golvet så jag hade inget täcke... *Sur* Haha nä men aso det var kallt... Aja sen kom Eddie (min hund) och typ pussa mig, sötis. Ja sen gick vi upp och åt frukost fast jag duscha först. Sen gav jag och pappa oss iväg. Vi åkte till julia och plocka upp henne sen hem till mig. Jag och Julia gick ut och fota. Har tyvärr inga bilder på datorn, men ska ladda upp de imorgon. Ja sen va det badminton, sen åkte vi hem och åt badminton höll jag på att säga men nej pizza gott!
Jaja sen körde vi hem Julia och pappa körde mig till mamma för han ville va med Fia eftersom hon åker till kina imorgon! Woho tyvärr så får inte jag följa med ... *sur*. Men hon ska köpa skor till mig för det kostar 50 kr där nere.. Men hon kommer inte fören tre veckor. Inte kul alls.

Jag just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON