TIPS


Helt okej film... ELLER ? Den var faktiskt bra ! Hahah...
Ja
... Tipsar om den !
Det var skiiit roligt för först innan vi skulle gå in så såg vi Vanita och vi sa
hej till henne, och sen kom det små barn som satt framför och de hade
dubbeldejt! Jag och Nicole.. Gick på toa efter filmen och då så kom
tjejerna in och jag peka mot dörren och ba... "DÄR ÄR DE" och hon tok
stirra ! HAHAH! Sen sa hon(nicole asso) "De var på dubbeldejt !"
HÖGT! Omg så kul ! HAHAH jag får väl lycka tjejerna till :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON