Första svaret till frågestunden !

Sophie  (------------) om Visste ni att .. ?:
Vad har du i din väska?
Sträck högra handen så långt du kan åt sidan..vad känner du?
Varför är jag så cool?
Värsta pinsamhet?
Första kärlek?
Vad är din favvo outfit? Gärna bild! :D

ha det bra :P

Ja... Jag har nyklar och block och mycket mer grejer i min väska :)
Min tavla :S
Aj då jag hoppades du kunde svara på den fråga ? :(
TROR DU JAG SKULLE SÄGA DET ELLER ? :D
Maxi...
Har ingen men shorts och linne :)
HA DET BRA SJÄLV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON