Du hämta mig ur helvetet. Efter att hon lämnat mig. TYRA♥

Jag trodde du älska mig ?
Jag trodde det va vi föralltid.
Så fel man kan ha.
Du överger mig, och jag står kvar.
Kommer alltid göra det.
Kommer aldrig röra mig,
för jag väntar på dig.
På att du ska komma och hämta mig.
Från helvetet.
Istället kom hon.
Hon som ersätte dig.
Hon är perfekt.
Vi kommer va gör alltid.
Vi kommer alltid finnas.
För varandra.
DU och JAG syster.
Du och jag.
Kom ihåg att jag lever för att du ska ha det bra.
Jag älskar dig Tyra.♥

By; Me :)©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON