Bara för att jag vakn tio i tolv

OMG de har nog inte hänt på jättelänge !
FAN FAN !
Jag hatar att vakna sent liksom halva dagen är ju förstörd !
Jaja... Jag och pappa och Fia ska nog in till söder idag och där ska vi väl shoppa lite. :D
MIHIHIHI !
Kul :)
Sen senare idag ska jag och pappa (kanske fia) hem till min kusin som typ gått klart skolan ?
Vet nte :o
Hahha , aja det ska i alla fall bli kul !
Träffa mina små kusiner ^^
Äre bara jag som hatar den här ^^ men liksom ibland är man ju bara tvungen att använda den :(
Jag ska nog hoppa in i duschen nu ?
Puss

Bjuder verkligen på bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON