Bajsbrandlarm..

Vanlig skoldag..
Eller inte.. Eller jo mitt på dagen var det okej, men sen när det var stanna tid så..
Gick brandalarmet.. OCH jag stog inne på kören.. med bara strumpor. Inte kul.
Inte alls. Aja men det var bara att gå ut, jag fick stå i snön ! Så nu ska jag
hämmnas på min skola igenom att ha uteskor inne :D Fast det fanns ju såklart
bra grejer med skolan idag, tex blev jag nästan helt klar med svenskan :D
Men om ni ursäktar min så ska jag nu gå och ta upp mina grejer så att mamma
inte ger mig onda ögat :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON